Insturen Bureau

Insturen cases voor Cross Media Bureau van het Jaar

 

BrandNewTellyCrossMediaBureauVanHetJaar2016

 

Inspiratie

Wie wordt de Cross Media Bureau van het Jaar 2017? Kijk hier wie deze prestigieuze prijs de afgelopen jaren hebben gewonnen

 

Genomineerd 2017

 

Insturen

  • Cases voor de Cross Media Bureau van het Jaar kunnen worden ingestuurd door gebruik te maken van een online inschrijfformulier (op deze pagina) waarmee je stap voor stap jouw case opbouwt.

  • De ingezonden cases hebben de vorm van een interview. Alle ingezonden cases worden in deze interviewvorm gepubliceerd op de websites van het Nederlands MediaNetwerk, MarketingTribune en Communicatienieuws.

  • De ingezonden cases worden voorgelegd aan de Cross Media Awards Jury. De jury bepaalt de nominaties en de winnaar.

  • Cross Media Awards 2017 worden uitgereikt op woensdag 19 april tijdens het Cross Media Diner in het Compagietheater in Amsterdam.

  • INZENDTERMIJN VOOR 2017 IS VERSTREKEN

    Cases insturen voor voor de Cross Media Awards 2018 kan vanaf 2 januari.

 

Voorwaarden

  • Insturen van cases is kosteloos

  • De inzender dient per ingezonden case minimaal twee kaarten te kopen voor Cross Media Diner & Awards. Je kunt hier kaarten bestellen

 

Criteria

  • Het Cross Media Bureau van het Jaar heeft zich in ijkjaar 2016 duidelijk van andere bureaus onderscheiden. Het Cross Media Bureau van het Jaar kan een mediabureau, een reclamebureau, een PR bureau, een communicatie advies bureau zijn – kortom: bureaus die opereren in media en/of marketingcommunicatie in Nederland kunnen in aanmerking komen voor een nominatie. Het Cross Media Bureau van het Jaar boekte in 2016 succes voor adverteerders, waarbij het succes mede werd bepaald door het inzetten van crossmedia. Het Cross Media Bureau van het Jaar heeft op crossmediagebied in 2016 de toon gezet, was vernieuwend en liep voorop. Het Cross Media Bureau van het Jaar kan zowel een Nederlandse of een internationaal bureau zijn maar wordt beoordeeld op activiteiten in Nederland.

 

Contact

Bas Vlugt

bas@nederlandsmedianetwerk.nl | M 0629-06 87 83 | S bas.vlugt | @basvlugt

 

Inschrijfformulier

Kun jij jouw bedrijf introduceren? Max 200 woorden:

Hoe onderscheidt jouw bureau zich op Cross Media gebied van andere bureaus?

Wat is jouw visie op cross media en de ontwikkeling van cross media? Max 200 woorden

Op welke cross media case van jouw bureau ben je trots? Kun je de case omschrijven? Welke media en mediumtypes zijn bij deze campagne ingezet? Max 400 woorden:

Zetten adverteerders optimaal in op cross media? Wat adviseer jij ze? En wat zou je media-exploitanten adviseren op cross media gebied om adverteerders optimaal te kunnen bedienen? Max 200 woorden:

Hoe veranderen media en marketingcommunicatie door de invloed van social en mobiel? max 200 woorden:

Wat is de toekomst van het (reclame)bureau? En welke rol zullen mediabureaus en adverteerders gaan spelen? max 200 woorden:

Wat is het laatste nieuws? Max 100 woorden:

Je kunt hier maximaal 3 links toevoegen naar foto's, video's, presentaties, bestanden en websites:

Link 1

Link 2

Link 3

Gegevens geïnterviewde:

Naam:

Link naar LinkedIn profielpagina:

Gegevens inzender:

Naam:

Telefoon:

Naam bedrijf/organisatie:

Email: