Insturen Bureau

Insturen cases voor Cross Media Bureau van het Jaar 2019

Inspiratie

Wie wordt Cross Media Bureau van het Jaar 2018? Hier staan de winnaar en genomineerden van 2018

Insturen

  • Cases voor Cross Media Bureau van het Jaar kunnen worden ingestuurd door gebruik te maken van een online inschrijfformulier (op deze pagina) waarmee je stap voor stap jouw case opbouwt.

  • De ingezonden cases hebben de vorm van een interview. Je kunt op het inzendformulier kenbaar maken op welke manier je wilt inzenden:

    – Jouw case wordt alleen aan de jury getoond
    – Jouw case wordt aan de jury getoond én als interview gepubliceerd op de website van Nederlands MediaNetwerk of Marketing Report*

    * Ook als je ervoor kiest om de case als interview te publiceren, kun je evengoed een document insturen dat alleen voor de jury is bestemd

  • De ingezonden cases worden voorgelegd aan de Cross Media Awards Jury. De jury bepaalt de nominaties en de winnaar.

  • De laatste dag dat cases kunnen worden ingestuurd is vrijdag 22 maart

  • De nominaties worden bekend gemaakt uiterlijk vrijdag 29 maart

  • Cross Media Awards 2018 worden uitgereikt op woensdag 24 april tijdens Cross Media Diner & Awards in het Compagnietheater in Amsterdam.

 

Voorwaarden

  • De voorwaarden en procedure staan hier. Het inzenden van een case betekent dat je akkoord bent met de voorwaarden.

 

Criteria

  • Het Cross Media Bureau van het Jaar heeft zich in ijkjaar 2018 duidelijk van andere bureaus onderscheiden. Het Cross Media Bureau van het Jaar kan een mediabureau, een reclamebureau, een PR bureau, een communicatie advies bureau zijn – kortom: bureaus die opereren in media en/of marketingcommunicatie in Nederland kunnen in aanmerking komen voor een nominatie. Het Cross Media Bureau van het Jaar boekte in 2018 succes voor adverteerders, waarbij het succes mede werd bepaald door het inzetten van crossmedia. Het Cross Media Bureau van het Jaar heeft op crossmediagebied in 2018 de toon gezet, was vernieuwend en liep voorop. Het Cross Media Bureau van het Jaar kan zowel een Nederlandse of een internationaal bureau zijn maar wordt beoordeeld op activiteiten in Nederland.

 

Contact

Bas Vlugt

bas@nederlandsmedianetwerk.nl | M 0629-06 87 83

 

Inschrijfformulier

Kun jij jouw bedrijf introduceren? Max 200 woorden:

Hoe onderscheidt jouw bureau zich op cross media gebied van andere bureaus?

Welke stappen heeft jouw bureau in 2018 gezet op cross media gebied? Max 200 woorden

Op welke cross media case van jouw bureau ben je trots? Kun je de case omschrijven? Welke media en mediumtypes zijn bij deze campagne ingezet? Max 400 woorden:

Welke rol speelt creatie in een marketingcommunicatiewereld die snel digitaliseert? Max 200 woorden:

Hoe helpt jouw bureau klanten op gebied van het zinvol verzamelen en gebruiken van data? max 200 woorden:

Wat is de toekomst van reclame- en mediabureaus? En welke rol zullen adverteerders gaan spelen? max 200 woorden:

Wat is het laatste nieuws? Max 100 woorden:

De inzending is niet eerder gecompleteerd dan nadat inzender de relevante hi-res bedrijfslogo('s) van de inzender(s) in positief en diapositief, plus hi-res en rechtenvrij (campagne)beeld (foto, video, geluid) via WeTransfer naar inzenden@crossmediaawards.nl heeft verzonden

Je kunt hier maximaal 3 links toevoegen naar video's, presentaties, bestanden en websites:

Link 1

Link 2

Link 3

Mijn inzending mag als interview worden gepubliceerd op de websites van Nederlands MediaNetwerk en Marketing Report

JaNee

Mijn inzending is alleen bedoeld voor de jury en mag NIET worden gepubliceerd

Toelichting voor de jury (deze informatie gaat alleen naar de jury en wordt NIET gepubliceerd). Max 400 woorden

Gegevens geïnterviewde:

Naam:

Link naar LinkedIn profielpagina:

Gegevens inzender:

Naam:

Telefoon:

Naam bedrijf/organisatie:

Email:

Postadres:

Postcode:

Plaats:

Email voor factuur: