Insturen Bureau

Insturen cases voor Cross Media Bureau van het Jaar 2018

Inspiratie

Wie wordt Cross Media Bureau van het Jaar 2018? Hier staan de winnaar en genomineerden van 2017

Insturen

  • Cases voor Cross Media Bureau van het Jaar kunnen worden ingestuurd door gebruik te maken van een online inschrijfformulier (op deze pagina) waarmee je stap voor stap jouw case opbouwt.

  • De ingezonden cases hebben de vorm van een interview. Alle ingezonden cases worden in deze interviewvorm gepubliceerd op de websites van het Nederlands MediaNetwerk en Marketing Report.

  • De ingezonden cases worden voorgelegd aan de Cross Media Awards Jury. De jury bepaalt de nominaties en de winnaar.

  • Insturen voor voor Cross Media Bureau van het Jaar 2018 kan vanaf donderdag 18 januari.

  • De laatste dag dat cases kunnen worden ingestuurd is vrijdag 16 maart

  • De nominaties worden bekend gemaakt uiterlijk vrijdag 30 maart

  • Cross Media Awards 2018 worden uitgereikt op woensdag 25 april tijdens Cross Media Diner & Awards in het Compagnietheater in Amsterdam.

 

Voorwaarden

  • De voorwaarden en procedure staan hier. Het inzenden van een case betekent dat je akkoord bent met de voorwaarden.

 

Criteria

  • Het Cross Media Bureau van het Jaar heeft zich in ijkjaar 2017duidelijk van andere bureaus onderscheiden. Het Cross Media Bureau van het Jaar kan een mediabureau, een reclamebureau, een PR bureau, een communicatie advies bureau zijn – kortom: bureaus die opereren in media en/of marketingcommunicatie in Nederland kunnen in aanmerking komen voor een nominatie. Het Cross Media Bureau van het Jaar boekte in 2017 succes voor adverteerders, waarbij het succes mede werd bepaald door het inzetten van crossmedia. Het Cross Media Bureau van het Jaar heeft op crossmediagebied in 2017 de toon gezet, was vernieuwend en liep voorop. Het Cross Media Bureau van het Jaar kan zowel een Nederlandse of een internationaal bureau zijn maar wordt beoordeeld op activiteiten in Nederland.

 

Contact

Bas Vlugt

bas@nederlandsmedianetwerk.nl | M 0629-06 87 83

 

Inschrijfformulier

Kun jij jouw bedrijf introduceren? Max 200 woorden:

Hoe onderscheidt jouw bureau zich op cross media gebied van andere bureaus?

Welke stappen heeft jouw bureau in 2017 gezet op cross media gebied? Max 200 woorden

Op welke cross media case van jouw bureau ben je trots? Kun je de case omschrijven? Welke media en mediumtypes zijn bij deze campagne ingezet? Max 400 woorden:

Zetten adverteerders optimaal in op cross media? Wat adviseer jij ze? En wat zou je media-exploitanten adviseren op cross media gebied om adverteerders optimaal te kunnen bedienen? Max 200 woorden:

Hoe veranderen media en marketingcommunicatie door de invloed van digital, social en mobile? max 200 woorden:

Wat is de toekomst van reclame- en mediabureaus? En welke rol zullen adverteerders gaan spelen? max 200 woorden:

Wat is het laatste nieuws? Max 100 woorden:

De inzending is niet eerder gecompleteerd dan nadat inzender de relevante hi-res bedrijfslogo('s) van de inzender(s) in positief en diapositief, plus hi-res en rechtenvrij (campagne)beeld (foto, video, geluid) via WeTransfer naar inzenden@crossmediaawards.nl heeft verzonden

Je kunt hier maximaal 3 links toevoegen naar video's, presentaties, bestanden en websites:

Link 1

Link 2

Link 3

Gegevens geïnterviewde:

Naam:

Link naar LinkedIn profielpagina:

Gegevens inzender:

Naam:

Telefoon:

Naam bedrijf/organisatie:

Email:

Postadres:

Postcode:

Plaats:

Email voor factuur: