Cases voor Cross Media Bureau van het Jaar kunnen worden ingestuurd door gebruik te maken van een online inschrijfformulier (op deze pagina) waarmee je stap voor stap jouw case opbouwt.
De ingezonden cases hebben de vorm van een interview. Je kunt op het inzendformulier kenbaar maken op welke manier je wilt inzenden:
– Jouw case wordt alleen aan de jury getoond
– Jouw case wordt aan de jury getoond én als interview gepubliceerd op de website van Marketing Report*
* Ook als je ervoor kiest om de case als interview te publiceren, kun je evengoed een document insturen dat alleen voor de jury is bestemd
De ingezonden cases worden voorgelegd aan de Cross Media Awards Jury. De jury bepaalt de nominaties en de winnaar.
De laatste dag dat cases kunnen worden ingestuurd is maandag 4 september.
De nominaties worden bekend gemaakt op maandag 11 september.
Cross Media Awards worden uitgereikt op woensdag 18 oktober tijdens Cross Media Diner & Awards 2023 in PHIL Haarlem.
Voorwaarden
De voorwaarden en procedure staan hier. Het inzenden van een case betekent dat je akkoord bent met de voorwaarden.
Criteria
Het Cross Media Bureau van het Jaar heeft zich in ijkjaar 2022 duidelijk van andere bureaus onderscheiden. Het Cross Media Bureau van het Jaar kan een mediabureau, een reclamebureau, een PR bureau, een communicatie advies bureau zijn – kortom: bureaus die opereren in media en/of marketingcommunicatie in Nederland kunnen in aanmerking komen voor een nominatie. Het Cross Media Bureau van het Jaar boekte in 2022 succes voor adverteerders, waarbij het succes mede werd bepaald door het inzetten van crossmedia. Het Cross Media Bureau van het Jaar heeft op crossmediagebied in 2022 de toon gezet, was vernieuwend en liep voorop. Het Cross Media Bureau van het Jaar kan zowel een Nederlandse of een internationaal bureau zijn maar wordt beoordeeld op activiteiten in Nederland.