Insturen Exploitant

Insturen cases voor Cross Media Exploitant van het Jaar

 

 

Inspiratie

Wie wordt de Cross Media Exploitant van het Jaar 2017? Kijk hier wie deze prestigieuze prijs de afgelopen jaren hebben gewonnen

 

Genomineerd 2017

 

Insturen

  • Cases voor de Cross Media Exploitant van het Jaar kunnen worden ingestuurd door gebruik te maken van een online inschrijfformulier (op deze pagina) waarmee je stap voor stap jouw case opbouwt.

  • De ingezonden cases hebben de vorm van een interview. Alle ingezonden cases worden in deze interviewvorm gepubliceerd op de websites van het Nederlands MediaNetwerk, MarketingTribune en Communicatienieuws.

  • De ingezonden cases worden voorgelegd aan de Cross Media Awards Jury. De jury bepaalt de nominaties en de winnaar.

  • Cross Media Awards 2017 worden uitgereikt op 19 april tijdens het Cross Media Diner in het Compagietheater in Amsterdam.

  • INZENDTERMIJN VOOR 2017 IS VERSTREKEN

    Insturen voor voor de Cross Media Exploitant van het Jaar 2018 kan vanaf 2 januari.

 

Voorwaarden

  • Insturen van cases is kosteloos

  • De inzender dient per ingezonden case minimaal twee kaarten te kopen voor Cross Media Diner & Awards. Je kunt hier kaarten bestellen

 

Criteria

  • De Cross Media Exploitant van het Jaar heeft zich in ijkjaar 2016 duidelijk van andere media exploitanten onderscheiden. De Cross Media Exploitant van het Jaar was succesvol op zowel de adverteerdersmarkt als bij de doelgroepen/gebruikersgroepen. De cross media strategie was mede bepalend voor het succes. De Cross Media Exploitant van het Jaar heeft op cross mediagebied in 2016 de toon gezet, heeft durf getoond, was hiermee vernieuwend. De Cross Media Exploitant van het Jaar kan zowel een Nederlandse of een internationale speler zijn maar wordt beoordeeld op activiteiten in Nederland.

 

Contact

Bas Vlugt

bas@nederlandsmedianetwerk.nl | M 0629-06 87 83 | S bas.vlugt | @basvlugt

 

Inschrijfformulier

Kun jij jouw bedrijf introduceren? Max 200 woorden:

Hoe onderscheidt jouw bedrijf zich op Cross Media gebied van andere media exploitanten? max 200 woorden:

Wat is jouw visie op cross media en de ontwikkeling van cross media? Max 200 woorden:

Op welke cross media case van jouw bedrijf ben je trots? Kun je de case omschrijven? Welke media en mediumtypes zijn bij deze campagne ingezet? Max 400 woorden:

Zetten adverteerders en mediabureaus optimaal in op cross media? Wat adviseer jij ze? Max 200 woorden:

Hoe zie jij de mediatypen waarin jullie als exploitant actief zijn de komende tien jaar ontwikkelen? max 200 woorden:

Hoe veranderen media en marketingcommunicatie door de invloed van social en mobiel? max 200 woorden:

Wat is de toekomst van de media-exploitant? En welke rol zullen reclame-, mediabureaus en adverteerders gaan spelen? max 200 woorden:

Wat is het laatste nieuws? Max 100 woorden:

Je kunt hier maximaal 3 links toevoegen naar foto's, video's, presentaties, bestanden en websites:

Link 1

Link 2

Link 3

Gegevens geïnterviewde:

Naam:

Link naar LinkedIn profielpagina:

Gegevens inzender:

Naam:

Telefoon:

Naam bedrijf/organisatie:

Email: