Insturen Exploitant

Insturen cases voor Cross Media Exploitant van het Jaar 2018

 

 

Inspiratie

Wie wordt de Cross Media Exploitant van het Jaar 2018? Hier staan de winnaars en genomineerden van 2017

 

Insturen

  • Cases voor de Cross Media Exploitant van het Jaar kunnen worden ingestuurd door gebruik te maken van een online inschrijfformulier (op deze pagina) waarmee je stap voor stap jouw case opbouwt.

  • De ingezonden cases hebben de vorm van een interview. Alle ingezonden cases worden in deze interviewvorm gepubliceerd op de websites van het Nederlands MediaNetwerk en Marketing Report.

  • De ingezonden cases worden voorgelegd aan de Cross Media Awards Jury. De jury bepaalt de nominaties en de winnaar.

  • Insturen voor voor de Cross Media Exploitant van het Jaar 2018 kan vanaf donderdag 18 januari.

  • De laatste dag dat cases kunnen worden ingestuurd is vrijdag 16 maart

  • De nominaties worden bekend gemaakt uiterlijk vrijdag 30 maart

  • Cross Media Awards 2018 worden uitgereikt op woensdag 25 april tijdens Cross Media Diner & Awards in het Compagnietheater in Amsterdam.

 

Voorwaarden

  • De voorwaarden en procedure staan hier. Het inzenden van een case betekent dat je akkoord bent met de voorwaarden.

 

Criteria

  • De Cross Media Exploitant van het Jaar heeft zich in ijkjaar 2017 duidelijk van andere media exploitanten onderscheiden. De Cross Media Exploitant van het Jaar was succesvol op zowel de adverteerdersmarkt als bij de doelgroepen/gebruikersgroepen. De cross media strategie was mede bepalend voor het succes. De Cross Media Exploitant van het Jaar heeft op cross mediagebied in 2017 de toon gezet, heeft durf getoond, was hiermee vernieuwend. De Cross Media Exploitant van het Jaar kan zowel een Nederlandse of een internationale speler zijn maar wordt beoordeeld op activiteiten in Nederland.

 

Contact

Bas Vlugt

bas@nederlandsmedianetwerk.nl | M 0629-06 87 83

 

Inschrijfformulier

Kun jij jouw bedrijf introduceren? Max 200 woorden:

Hoe onderscheidt jouw bedrijf zich op cross media gebied van andere media exploitanten? max 200 woorden:

Welke stappen heeft jouw bedrijf gezet in 2017 op cross media gebied? Max 200 woorden:

Op welke cross media case van jouw bedrijf ben je trots? Kun je de case omschrijven? Welke media en mediumtypes zijn bij deze campagne ingezet? Max 400 woorden:

Zetten adverteerders en mediabureaus optimaal in op cross media? Wat adviseer jij ze? Max 200 woorden:

Hoe zie jij de mediatypen waarin jullie als exploitant actief zijn de komende vijf jaar ontwikkelen? max 200 woorden:

Hoe veranderen media en marketingcommunicatie door de opkomst van digital, social en mobile? max 200 woorden:

Wat is de toekomst van de media-exploitant? En welke rol zullen reclame-, mediabureaus en adverteerders gaan spelen? max 200 woorden:

Wat is het laatste nieuws? Max 100 woorden:

De inzending is niet eerder gecompleteerd dan nadat inzender de relevante hi-res bedrijfslogo('s) van de inzender(s) in positief en diapositief, plus hi-res en rechtenvrij (campagne)beeld (foto, video, geluid) via WeTransfer naar inzenden@crossmediaawards.nl heeft verzonden

Je kunt hier maximaal 3 links toevoegen naar video's, presentaties, bestanden en websites:

Link 1

Link 2

Link 3

Gegevens geïnterviewde:

Naam:

Link naar LinkedIn profielpagina:

Gegevens inzender:

Naam:

Telefoon:

Email:

Naam bedrijf/organisatie:

Postadres:

Postcode:

Plaats:

Email voor factuur: