Cases voor de Cross Media Merk van het Jaar kunnen worden ingestuurd door gebruik te maken van een online inschrijfformulier (op deze pagina) waarmee je stap voor stap jouw case opbouwt.
De ingezonden cases hebben de vorm van een interview. Je kunt op het inzendformulier kenbaar maken op welke manier je wilt inzenden:
– Jouw case wordt alleen aan de jury getoond
– Jouw case wordt aan de jury getoond én als interview gepubliceerd op de website van Nederlands MediaNetwerk of Marketing Report
* Ook als je ervoor kiest om de case als interview te publiceren, kun je evengoed een document insturen dat alleen voor de jury is bestemd
De ingezonden cases worden voorgelegd aan de Cross Media Awards Jury. De jury bepaalt de nominaties en de winnaar.
De laatste dag dat cases kunnen worden ingestuurd is maandag 4 september.
De nominaties worden bekend gemaakt op maandag 11 september.
Cross Media Awards worden uitgereikt op woensdag 18 oktober tijdens Cross Media Diner & Awards 2023 in PHIL Haarlem.
Voorwaarden
De voorwaarden en procedure staan hier. Het inzenden van een case betekent dat je akkoord bent met de voorwaarden.
Criteria
Dit is de prijs voor mediamerken. Media-exploitanten kunnen cases insturen. Wie kunnen winnen: een magazine, een dagblad, een radiozender, een televisiezender, een nieuwsmedium, een social network, een blog. Een mediamerk dus. Het Cross Media Merk van het Jaar heeft zich op crossmedia gebied in 2022 laten zien als een vernieuwer en heeft zich onderscheiden van de concurrentie. Cross Media Merk van het Jaar liep in 2022 voorop en heeft aantoonbare successen geboekt die kunnen worden toegeschreven aan de inzet van crossmedia.