Insturen Merk

Insturen cases voor Cross Media Merk van het Jaar

 

 

Inspiratie

Wie heeft het Cross Media Merk van het Jaar 2017? Kijk hier wie deze prestigieuze prijs het afgelopen jaar heeft gewonnen

 

Genomineerd 2017

 

Insturen

  • Cases voor de Cross Media Merk van het Jaar kunnen worden ingestuurd door gebruik te maken van een online inschrijfformulier (op deze pagina) waarmee je stap voor stap jouw case opbouwt.

  • De ingezonden cases hebben de vorm van een interview. Alle ingezonden cases worden in deze interviewvorm gepubliceerd op de websites van het Nederlands MediaNetwerk, MarketingTribune en Communicatienieuws.

  • De ingezonden cases worden voorgelegd aan de Cross Media Awards Jury. De jury bepaalt de nominaties en de winnaar.

  • Cross Media Awards 2017 worden uitgereikt op woensdag 19 april tijdens het Cross Media Diner in het Compagietheater in Amsterdam.

  • INZENDTERMIJN VOOR 2017 IS VERSTREKEN

    Insturen voor voor de Cross Media Awards 2018 kan vanaf 2 januari.

 

Voorwaarden

  • Insturen van cases is kosteloos

  • De inzender dient per ingezonden case minimaal twee kaarten te kopen voor Cross Media Diner & Awards. Je kunt hier kaarten bestellen

 

Criteria

  • Dit is de prijs voor mediamerken. Media-exploitanten kunnen cases insturen. Wie kunnen winnen: een magazine, een dagblad, een radiozender, een televisiezender, een nieuwsmedium, een social network, een blog. Een mediamerk dus. Het Cross Media Merk van het Jaar heeft zich op crossmedia gebied in 2016 laten zien als een vernieuwer en heeft zich onderscheiden van de concurrentie. Cross Media Merk van het Jaar liep in 2016 voorop en heeft aantoonbare successen geboekt die kunnen worden toegeschreven aan de inzet van crossmedia.

 

Contact

Bas Vlugt

bas@nederlandsmedianetwerk.nl | M 0629-06 87 83 | S bas.vlugt | @basvlugt

 

Inschrijfformulier

Kun jij jouw mediamerk introduceren? Max 200 woorden:

Hoe onderscheidt jouw mediamerk zich van andere mediamerken? Max 200 woorden:

Wat waren de successen en hoogtepunten van jouw mediamerk in 2016? Max 200 woorden:

Welke stappen heeft jouw mediamerk in 2016 gezet op gebied van cross media? Max 400 woorden:

Wat is jouw visie op cross media en de ontwikkeling van cross media met betrekking tot mediamerken? Max 200 woorden:

Op welke cross media case waarbij jouw mediamerk was betrokken, ben je trots?:

Kun je de case omschrijven? Welke media en mediumtypes zijn bij deze campagne ingezet? Max 400 woorden:

Hoe ondersteunt jouw mediamerk adverteerders? Max 200 woorden:

Wat is het laatste nieuws? Max 100 woorden :

Je kunt hier maximaal 3 links toevoegen naar foto's, video's, presentaties, bestanden en websites:

Link 1

Link 2

Link 3

Gegevens geïnterviewde:

Naam:

Link naar LinkedIn profielpagina:

Gegevens inzender:

Naam:

Telefoon:

Naam bedrijf/organisatie:

Email: