Insturen Merk

Insturen cases voor Cross Media Merk van het Jaar 2019

 

Inspiratie

Wie heeft het Cross Media Merk van het Jaar 2018? Hier staan de winnaars en genomineerden van 2018

 

Insturen

  • Cases voor de Cross Media Merk van het Jaar kunnen worden ingestuurd door gebruik te maken van een online inschrijfformulier (op deze pagina) waarmee je stap voor stap jouw case opbouwt.

  • De ingezonden cases hebben de vorm van een interview. Je kunt op het inzendformulier kenbaar maken op welke manier je wilt inzenden:

    – Jouw case wordt alleen aan de jury getoond
    – Jouw case wordt aan de jury getoond én als interview gepubliceerd op de website van Nederlands MediaNetwerk of Marketing Report*

    * Ook als je ervoor kiest om de case als interview te publiceren, kun je evengoed een document insturen dat alleen voor de jury is bestemd

  • De ingezonden cases worden voorgelegd aan de Cross Media Awards Jury. De jury bepaalt de nominaties en de winnaar.

  • De laatste dag dat cases kunnen worden ingestuurd is vrijdag 22 maart

  • De nominaties worden bekend gemaakt uiterlijk vrijdag 29 maart

  • Cross Media Awards 2018 worden uitgereikt op woensdag 24 april tijdens Cross Media Diner & Awards in het Compagnietheater in Amsterdam.

 

Voorwaarden

  • De voorwaarden en procedure staan hier. Het inzenden van een case betekent dat je akkoord bent met de voorwaarden.

     

Criteria

  • Dit is de prijs voor mediamerken. Media-exploitanten kunnen cases insturen. Wie kunnen winnen: een magazine, een dagblad, een radiozender, een televisiezender, een nieuwsmedium, een social network, een blog. Een mediamerk dus. Het Cross Media Merk van het Jaar heeft zich op crossmedia gebied in 2018 laten zien als een vernieuwer en heeft zich onderscheiden van de concurrentie. Cross Media Merk van het Jaar liep in 2018 voorop en heeft aantoonbare successen geboekt die kunnen worden toegeschreven aan de inzet van crossmedia.

 

Contact

Bas Vlugt

bas@nederlandsmedianetwerk.nl | M 0629-06 87 83

 

Inschrijfformulier

Kun jij jouw mediamerk introduceren? Max 200 woorden:

Hoe onderscheidt jouw mediamerk zich van andere mediamerken? Max 200 woorden:

Wat waren de successen en hoogtepunten van jouw mediamerk in 2018? Max 200 woorden:

Welke stappen heeft jouw mediamerk in 2018 gezet op gebied van cross media? Max 400 woorden:

Wat is jouw visie op cross media en de ontwikkeling van cross media met betrekking tot mediamerken? Max 200 woorden:

Op welke cross media case uit 2018 waarbij jouw mediamerk was betrokken, ben je trots?:

Kun je de case omschrijven? Welke media en mediumtypes zijn bij deze campagne ingezet? Max 400 woorden:

Hoe ondersteunt jouw mediamerk adverteerders? Max 200 woorden:

De inzending is niet eerder gecompleteerd dan nadat inzender de relevante hi-res bedrijfslogo('s) van de inzender(s) in positief en diapositief, plus hi-res en rechtenvrij (campagne)beeld (foto, video, geluid) via WeTransfer naar inzenden@crossmediaawards.nl heeft verzonden

Je kunt hier maximaal 3 links toevoegen naar video's, presentaties, bestanden en websites:

Link 1

Link 2

Link 3

Mijn inzending mag als interview worden gepubliceerd op de websites van Nederlands MediaNetwerk en Marketing Report

JaNee

Mijn inzending is alleen bedoeld voor de jury en mag NIET worden gepubliceerd

Toelichting voor de jury (deze informatie gaat alleen naar de jury en wordt NIET gepubliceerd). Max 400 woorden

Gegevens geïnterviewde:

Naam:

Link naar LinkedIn profielpagina:

Gegevens inzender:

Naam:

Telefoon:

Email:

Naam bedrijf/organisatie:

Postadres:

Postcode:

Plaats:

Email voor factuur: