M/V van het jaar

Insturen voordrachten voor Cross Media Man/Vrouw van het Jaar 2017


Inspiratie

 

Genomineerden 2017

 

Insturen & procedure

  • Voordrachten voor de Cross Media Man/Vrouw van het Jaar kunnen worden ingestuurd door gebruik te maken van een online inschrijfformulier (op deze pagina).

  • De ingezonden voordrachten worden voorgelegd aan de Cross Media Awards Jury. De jury bepaalt de nominaties.

  • De voordrachten worden anoniem aan de jury voorgelegd: jury en publiek weten niet wie heeft voorgedragen.

  • De jury kiest de genomineerden. De genomineerden wordt gevraagd om de nominatie te accepteren. Accepteren van de nominatie betekent dat je als genomineerde:

    – meewerkt aan een interview. De interviews met de genomineerden worden gepubliceerd op de websites van het Nederlands MediaNetwerk, MarketingTribune en Communicatienieuws.

    – wordt uitgenodigd voor – en aanwezig bent bij – het Cross Media Diner 2017.

  • De Jury kiest uit de genomineerden de winnaar.

  • De Cross Media Man/Vrouw 2017 wordt bekend gemaakt op woensdag 19 april tijdens het Cross Media Diner in het Compagnietheater in Amsterdam.

  • INZENDTERMIJN VOOR 2017 IS VERSTREKEN

    Mensen voordragen voor de Cross Media Awards 2018 kan vanaf 2 januari 2018.

 

Voorwaarden

  • Iedereen mag voordragen. Echter niet meer dan 1 persoon

  • Alleen goed onderbouwde voordrachten die voldoen aan de criteria worden aan de jury voorgelegd. Dus NIET voldoende is: “Ik vind dat X het moet worden omdat ik die hartstikke goed vind.” Lees de criteria dus goed door en benadruk waarom degene die jij voordraagt volgens jou juist Cross Media Man/Vrouw van het Jaar is.

  • Voordragen is kosteloos en verplicht tot niets. Je bent desalniettemin als inzender van harte welkom bij het Cross Media Diner. Je kunt hier kaarten bestellen

 

Criteria

  • De Cross Media Man/Vrouw van het Jaar heeft zich in 2016 duidelijk onderscheiden op cross media gebied. Hij of zij kan werkzaam zijn in alle geledingen van het media- en marketingcommunicatie landschap: media-exploitanten, media-,  reclame- en adviesbureaus, PR bureaus, adverteerders, mediaproducenten, journalistiek. Het is iemand die kleur geeft aan cross media, effectief aanwezig is, onderdeel is van de ontwikkeling van cross media, kan bogen op successen. De Cross Media Man/Vrouw van het Jaar hoeft niet de Nederlandse nationaliteit te hebben maar moet wel werkzaam zijn in Nederland.

 

Contact

Bas Vlugt

bas@nederlandsmedianetwerk.nl | M 0629-06 87 83 | S bas.vlugt | @basvlugt

 

Aanmeldformulier

Wie is volgens jou de Cross Media Man/Vrouw van het Jaar? Max 200 woorden:

Gegevens inzender:

Naam:

Telefoon:

Naam bedrijf/organisatie:

Email: