Cross Media Bureau

Mindshare Cross Media Bureau van het Jaar 2015

Mindshare is Cross Media Bureau van het Jaar 2015. De prijs werd uitgereikt aan Martine Schot, Henkjan Weisink en Trisha Muller tijdens de Cross Media Awards op 20 mei in het Compagnietheater in Amsterdam.

De Jury: “Binnen het ecosysteem dat is gevormd tussen adverterende merken en exploitanten hebben mediabureaus hun positie het laatste decennium zeer goed kunnen handhaven. Technologie, accountability, creativiteit, daadkracht en de kunst van het nemen van de regie gaan daar hand in hand. Mindshare heeft betreffende dit alles een behoorlijke sprong gemaakt.”

Criteria. Het Cross Media Bureau van het Jaar heeft zich in ijkjaar 2014 duidelijk van andere bureaus onderscheiden. Het Cross Media Bureau van het Jaar kan een mediabureau, een reclamebureau, een PR bureau, een communicatie advies bureau zijn – kortom: bureaus die opereren in media en/of marketingcommunicatie in Nederland kunnen in aanmerking komen voor een nominatie. Het Cross Media Bureau van het Jaar boekte in 2014 succes voor adverteerders, waarbij het succes mede werd bepaald door het inzetten van cross media. Het Cross Media Bureau van het Jaar heeft op cross mediagebied in 2014 de toon gezet, was vernieuwend en liep voorop. Het Cross Media Bureau van het Jaar kan zowel een Nederlandse of een internationaal bureau zijn maar wordt beoordeeld op activiteiten in Nederland.

Lees de winnende Mindshare case hier, in de vorm van een interview met Ruud de Langen, CEO van Mindshare.

Winnaar 2014

MECCrossMediaBureauVanHetJaar2014De jury: “Cross Media Bureau van het Jaar word je niet zomaar. In een zeer sterk concurrentieveld won MEC het op innovatie, cases, skills, visie en methodiek. MEC is Cross Media Bureau van het Jaar 2014!”

Eric Kramer, CEO van MEC: “We zijn enorm trots op deze prijs! Het is niet eenvoudig uit te leggen wat crossmedia precies inhoudt. Wat wel duidelijk is, is dat deze award gaat over innovatie en dat het impliceert dat er een digitale component aanwezig is. Deze prijs is anders en voelt ook anders. Dat past MEC uitstekend. Met onze eigenwijze positionering creëren we een nieuwe definitie van wat een mediabureau is en kan doen voor haar klanten. Om hier als bureau succesvol in te kunnen zijn, moet je de juiste klanten hebben. Ik wil onze klanten dan ook heel erg bedanken voor hun vertrouwen. En last maar zeker niet least, onze klanten blijven door heel hard te werken met een enthousiast, gedreven en ambitieus team. Deze award is dus voor ons allemaal!”

Lees de MEC case hier

Genomineerden

Winnaar 2013

CrosssMediaAwards2013BRANDWEBBINGBRANDWEBBING won de award voor Cross Media Bureau van het Jaar 2013.

De Jury: “BRANDWEBBING heeft met diverse cases in 2012 aangetoond dat wanneer door de consument gewenste communicatie het uitgangspunt is, een crossmediale campagne vaak de logische uitkomst is. Een bureau dat misschien nog niet bij iedereen op het netvlies stond maar dat aantoonde dat sprookjes bestaan. Niet alleen voor de Efteling, maar ook voor verschillende andere klanten zoals Aegon en WE Fashion.”

Genomineerden

Sponsors

Het Cross Media Congres wordt gesponsord door: