Cross Media Innovatie

Programmatic Out Of Home van Platform161 Cross Media Innovatie van het Jaar 2015

Platform161 wint een Cross Media Award voor de Programmatic Out Of Home case in de categorie Cross Media Innovatie van het Jaar. De prijs werd uitgereikt aan Karin Muller tijdens de Cross Media Awards op 20 mei in het Compagnietheater in Amsterdam. 

De Jury:De stelling alles wordt digitaal heeft nog steeds een polariserende werking binnen de industrie. Platform 161 staat alvast aan de kant van de believers. Ze brengen de methodologie van automated trading, wat we kennen uit de digitale media en marketingtak richting een klassiek medium, namelijk outdoor. Zo kunnen adverteerders context, plaats, moment en prijs meenemen in hun planning en dit in real time. Een voorbode van waar het ecosysteem van klassieke media naartoe gaat.”

Criteria. De Cross Media Innovatie van het Jaar is gelanceerd in 2014. De ontwikkeling en de lancering moeten in Nederland hebben plaatsgevonden. Buitenlandse innovaties die op de Nederlandse markt zijn gebracht, komen dus NIET in aanmerking voor een award. Vanzelfsprekend is het crossmediale karakter van de innovatie van belang. En dat alleen is niet genoeg. Het moet ook een innovatie zijn die in 2014 aantoonbaar succesvol is geweest en die bij voorkeur van grote invloed op media en mediagebruik was of nog steeds.

Lees de Programmatic Out Of Home case van Platform161 hier

Sponsors

Het Cross Media Congres wordt gesponsord door: