Cross Media Merk

vtwonen Cross Media Merk van het Jaar 2015

vtwonen is Cross Media Merk van het Jaar 2015. De prijs werd uitgereikt aan vtwonen hoofdredacteur Carlein Kieboom tijdens de Cross Media Awards op 20 mei in het Compagnietheater in Amsterdam.

De Jury: “In 2014 heeft vtwonen zich als crossmediamerk ontplooid tot een gidsmerk binnen de industrie. Het markeert ook een kantelpunt in de evolutie van Sanoma en de strategische ontplooiing van een mediabedrijf in het bijzonder. Tot in detail goed uitgevoerd en daarom terecht dat vtwonen deze prijs verdient.”

Lees hier de winnende case, in de vorm van een interview met Ard Siekerman, Brand Director Home Deco bij Sanoma.

Criteria. Dit is de prijs voor mediamerken. Media-exploitanten kunnen cases insturen. Wie kunnen winnen: een magazine, een dagblad, een radiozender, een televisiezender, een nieuwsmedium, een social network, een blog. Een mediamerk dus. Het Cross Media Merk van het Jaar 2015 heeft zich op crossmedia gebied in 2014 laten zien als een vernieuwer en heeft zich onderscheiden van de concurrentie. Cross Media Merk van het Jaar liep in 2014 voorop en heeft aantoonbare successen geboekt die kunnen worden toegeschreven aan de inzet van crossmedia.

Sponsors

Het Cross Media Congres wordt gesponsord door: