Insturen voor de Cross Media Awards 2022: Hoe werkt dat?
Cases voor de Cross Media Awards kunnen worden ingestuurd door gebruik te maken van een online formulier waarmee je stap voor stap jouw case opbouwt.
De ingezonden cases hebben de vorm van een interview. Je kunt op het inzendformulier kenbaar maken op welke manier je wilt inzenden:
– Jouw case wordt alleen aan de jury getoond
– Jouw case wordt aan de jury getoond én als interview gepubliceerd op de website van Nederlands MediaNetwerk of Marketing Report*
* Ook als je ervoor kiest om de case als interview te publiceren, kun je evengoed een document insturen dat alleen voor de jury is bestemd
De ingezonden cases worden voorgelegd aan de Cross Media Awards Jury. De jury bepaalt de nominaties en de winnaars. De jury wordt in de categorie Cross Media Case in de gelegenheid gesteld om meerdere awards toe te kennen. In dat geval wordt één gouden award en één of enkele zilveren awards uitgereikt.
De kosten voor het insturen van een case bedragen (prijzen ex-BTW):
525 euro voor de eerste case
475 euro voor de tweede case
425 euro vanaf de derde case
Wordt jouw case genomineerd, dan dien je minimaal 2 kaarten te kopen voor Cross Media Diner & Awards 2022.
Alle genomineerde en winnende cases worden opgenomen in het Marketing | Media Jaarboek 2022 dat zal worden gepubliceerd tijdens het Media100 | Marketing100 Event begin december 2022 (als je ervoor hebt gekozen om jouw case niet te publiceren dan wordt de case-omschrijving in het Cross Media Jaarboek in overleg gemaakt).
De laatste dag dat cases kunnen worden ingestuurd is vrijdag 15 april.
De nominaties worden bekend gemaakt uiterlijk maandag 2 mei.
Cross Media Awards worden uitgereikt op woensdag 8 juni tijdens Cross Media Diner & Awards 2022 in de Kromhouthal in Amsterdam.