Cases voor Cross Media Bureau van het Jaar kunnen worden ingestuurd door gebruik te maken van een online inschrijfformulier (op deze pagina) waarmee je stap voor stap jouw case opbouwt.
De ingezonden cases hebben de vorm van een interview. Je kunt op het inzendformulier kenbaar maken op welke manier je wilt inzenden:
– Jouw case wordt alleen aan de jury getoond
– Jouw case wordt aan de jury getoond én als interview gepubliceerd op de website van Marketing Report*
* Ook als je ervoor kiest om de case als interview te publiceren, kun je evengoed een document insturen dat alleen voor de jury is bestemd
De ingezonden cases worden voorgelegd aan de Cross Media Awards Jury. De jury bepaalt de nominaties en de winnaar.
De laatste dag dat cases kunnen worden ingestuurd is vrijdag 15 april,
De nominaties worden bekend gemaakt uiterlijk maandag 2 mei.
Cross Media Awards worden uitgereikt op woensdag 8 juni tijdens Cross Media Diner & Awards 2022 in de Kromhouthal in Amsterdam.
Voorwaarden
De voorwaarden en procedure staan hier. Het inzenden van een case betekent dat je akkoord bent met de voorwaarden.
Criteria
Het Cross Media Bureau van het Jaar heeft zich in ijkjaar 2021 duidelijk van andere bureaus onderscheiden. Het Cross Media Bureau van het Jaar kan een mediabureau, een reclamebureau, een PR bureau, een communicatie advies bureau zijn – kortom: bureaus die opereren in media en/of marketingcommunicatie in Nederland kunnen in aanmerking komen voor een nominatie. Het Cross Media Bureau van het Jaar boekte in 2021 succes voor adverteerders, waarbij het succes mede werd bepaald door het inzetten van crossmedia. Het Cross Media Bureau van het Jaar heeft op crossmediagebied in 2021 de toon gezet, was vernieuwend en liep voorop. Het Cross Media Bureau van het Jaar kan zowel een Nederlandse of een internationaal bureau zijn maar wordt beoordeeld op activiteiten in Nederland.