Cases voor de Cross Media Exploitant van het Jaar kunnen worden ingestuurd door gebruik te maken van een online inschrijfformulier (op deze pagina) waarmee je stap voor stap jouw case opbouwt.
De ingezonden cases hebben de vorm van een interview. Je kunt op het inzendformulier kenbaar maken op welke manier je wilt inzenden:
– Jouw case wordt alleen aan de jury getoond
– Jouw case wordt aan de jury getoond én als interview gepubliceerd op de website van Nederlands MediaNetwerk
* Ook als je ervoor kiest om de case als interview te publiceren, kun je evengoed een document insturen dat alleen voor de jury is bestemd
De ingezonden cases worden voorgelegd aan de Cross Media Awards Jury. De jury bepaalt de nominaties en de winnaar.
De laatste dag dat cases kunnen worden ingestuurd is vrijdag 15 april.
De nominaties worden bekend gemaakt uiterlijk maandag 2 mei.
Cross Media Awards worden uitgereikt op woensdag 8 juni tijdens Cross Media Diner & Awards 2022 in de Kromhouthal in Amsterdam.
Voorwaarden
De voorwaarden en procedure staan hier. Het inzenden van een case betekent dat je akkoord bent met de voorwaarden.
Criteria
De Cross Media Exploitant van het Jaar heeft zich in ijkjaar 2021 duidelijk van andere media exploitanten onderscheiden. De Cross Media Exploitant van het Jaar was succesvol op zowel de adverteerdersmarkt als bij de doelgroepen/gebruikersgroepen. De cross media strategie was mede bepalend voor het succes. De Cross Media Exploitant van het Jaar heeft op cross mediagebied in 2021 de toon gezet, heeft durf getoond, was hiermee vernieuwend. De Cross Media Exploitant van het Jaar kan zowel een Nederlandse of een internationale speler zijn maar wordt beoordeeld op activiteiten in Nederland.