Cases voor de Cross Media Innovatie van het Jaar kunnen worden ingestuurd door gebruik te maken van een online inschrijfformulier (op deze pagina) waarmee je stap voor stap jouw case opbouwt.
De ingezonden cases hebben de vorm van een interview. Je kunt op het inzendformulier kenbaar maken op welke manier je wilt inzenden:
– Jouw case wordt alleen aan de jury getoond
– Jouw case wordt aan de jury getoond én als interview gepubliceerd op de website van Nederlands MediaNetwerk ofMarketing Report
* Ook als je ervoor kiest om de case als interview te publiceren, kun je evengoed een document insturen dat alleen voor de jury is bestemd
De ingezonden cases worden voorgelegd aan de Cross Media Awards Jury. De jury bepaalt de nominaties en de winnaar.
De laatste dag dat cases kunnen worden ingestuurd is vrijdag 15 april.
De nominaties worden bekend gemaakt uiterlijk maandag 2 mei.
Cross Media Awards worden uitgereikt op woensdag 8 juni tijdens Cross Media Diner & Awards 2022 in de Kromhouthal in Amsterdam.
Voorwaarden
De voorwaarden en procedure staan hier. Het inzenden van een case betekent dat je akkoord bent met de voorwaarden.
Criteria
De Cross Media Innovatie van het Jaar is gelanceerd in 2021. De ontwikkeling en de lancering moeten in Nederland hebben plaatsgevonden. Buitenlandse innovaties die op de Nederlandse markt zijn gebracht, komen dus NIET in aanmerking voor een award. Vanzelfsprekend is het crossmediale karakter van de innovatie van belang. En dat alleen is niet genoeg. Het moet ook een innovatie zijn die in 2021 aantoonbaar succesvol is geweest en die bij voorkeur van grote invloed op media en mediagebruik was of nog steeds.