M/V van het jaar

Insturen voordrachten voor Cross Media Man/Vrouw van het Jaar 2021


Inspiratie

 

Insturen & procedure

    • Voordrachten voor de Cross Media Man/Vrouw van het Jaar kunnen worden ingestuurd door gebruik te maken van een online inschrijfformulier (op deze pagina).

    • De ingezonden voordrachten worden voorgelegd aan de Cross Media Awards Jury. De jury bepaalt de nominaties.

    • De voordrachten worden anoniem aan de jury voorgelegd: jury en publiek weten niet wie heeft voorgedragen.

    • De jury kiest de genomineerden. De genomineerden wordt gevraagd om de nominatie te accepteren. Accepteren van de nominatie betekent dat je als genomineerde:

      – meewerkt aan een interview. De interviews met de genomineerden worden gepubliceerd op de websites van het Nederlands MediaNetwerk en Marketing Report.

      – wordt uitgenodigd voor – en aanwezig bent bij – Cross Media Diner & Awards 2021 op woensdag 7 juli

    • De Jury kiest uit de genomineerden de winnaar

    • De laatste dag dat voordrachten kunnen worden ingestuurd is woensdag 31 maart

    • De nominaties worden bekend gemaakt uiterlijk woensdag 7 april

    • Cross Media Awards 2021 worden uitgereikt op woensdag 7 juli tijdens Cross Media Diner & Awards in Amsterdam

 

Voorwaarden

  • Iedereen mag voordragen. Echter niet meer dan 1 persoon.

  • Alleen goed onderbouwde voordrachten die voldoen aan de criteria worden aan de jury voorgelegd. Dus NIET voldoende is: “Ik vind dat X het moet worden omdat ik die hartstikke goed vind.” Lees de criteria dus goed door en benadruk waarom degene die jij voordraagt volgens jou juist Cross Media Man/Vrouw van het Jaar is.

  • Voordragen is kosteloos en verplicht tot niets. Je bent desalniettemin als inzender van harte welkom bij Cross Media Diner & Awards 2021. Je kunt hier kaarten bestellen

 

Criteria

  • De Cross Media Man/Vrouw van het Jaar heeft zich in 2020 duidelijk onderscheiden op crossmedia gebied. Hij of zij kan werkzaam zijn in alle geledingen van het media- en marketingcommunicatie vak: media-exploitanten, media-,  reclame- en adviesbureaus, PR bureaus, live-communicatie bureaus, adverteerders, mediaproducenten, journalistiek. Het is iemand die kleur geeft aan crossmedia, effectief aanwezig is, onderdeel is van de ontwikkeling van crossmedia, kan bogen op successen. De Cross Media Man/Vrouw van het Jaar hoeft niet de Nederlandse nationaliteit te hebben maar moet wel werkzaam zijn in Nederland.

 

Geschiedenis

  • De winnaar mag zich 12 maanden lang Cross Media Man of Vrouw van het Jaar noemen. Dit zijn de winnaars van de afgelopen jaren

    • 2013 | Jacqueline Smit | Microsoft

    • 2014 | Robert van den Ham | AutoWeek

    • 2015 | Ard Siekerman | VT Wonen

    • 2016 | Peter de Mönnink | Sanoma|SBS

    • 2017 | Thijs Boon | VICE Media

    • 2018 | Monique Bergers | Albert Heijn

    • 2019 | Lauren van der Heijden | DPG Media

    • 2020 | Monique Pennings | Jumbo

      Monique was in september te gast in de radio uitzending van Marketing Report Luister dat interview hier

 

 

 

Contact

Bas Vlugt

bas@nederlandsmedianetwerk.nl | M 0629-06 87 83 | S bas.vlugt | @basvlugt

Aanmeldformulier

Wie is volgens jou de Cross Media Man/Vrouw van het Jaar? Max 200 woorden:

Gegevens inzender:

Naam:

Telefoon:

Naam bedrijf/organisatie:

Email: