Insturen Cross Media Persoon

Insturen Voordracht Cross Media Persoon van het Jaar 2023

Inspiratie

De winnaar mag zich 12 maanden lang Cross Media Persoon van het Jaar noemen, is te gast bij Marketing Report Radio en wordt uitgenodigd als lid van de Cross Media Award Jury 2024

Dit zijn de winnaars van de afgelopen jaren

    • 2013 | Jacqueline Smit | Microsoft

    • 2014 | Robert van den Ham | AutoWeek

    • 2015 | Ard Siekerman | VT Wonen

    • 2016 | Peter de Mönnink | Sanoma|SBS

    • 2017 | Thijs Boon | VICE Media

    • 2018 | Monique Bergers | Albert Heijn

    • 2019 | Lauren van der Heijden | DPG Media

    • 2020 | Monique Pennings | Jumbo

    • 2021 | Brenda Smith | AS Watson

    • 2022 | Ruud de Langen | dentsu

 

De genomineerden voor Cross Media Persoon van het Jaar 2022 staan hier

 

Insturen & procedure

    • Voordrachten voor de Cross Media Persoon van het Jaar kunnen worden ingestuurd door gebruik te maken van een online inschrijfformulier (op deze pagina).

    • De ingezonden voordrachten worden voorgelegd aan de Cross Media Awards Jury. De jury bepaalt de nominaties.

    • De voordrachten worden anoniem aan de jury voorgelegd: jury en publiek weten niet wie heeft voorgedragen.

    • De jury kiest de genomineerden. De genomineerden wordt gevraagd om de nominatie te accepteren. Accepteren van de nominatie betekent dat je als genomineerde:

      – meewerkt aan een interview. De interviews met de genomineerden worden gepubliceerd op de website van Marketing Report

      – wordt uitgenodigd voor – en aanwezig bent bij – Cross Media Diner & Awards 2023 op woensdag 11 oktober 2023 in Amsterdam

    • De Jury kiest uit de genomineerden de winnaar

    • De laatste dag dat voordrachten kunnen worden ingestuurd is 31 juli 2023

    • De nominaties worden bekend gemaakt op 4 september 2023

    • Cross Media Awards 2023 worden uitgereikt op woensdag 18 oktober tijdens Cross Media Diner & Awards in PHIL Haarlem

 

Voorwaarden

  • Iedereen mag voordragen. Echter niet meer dan 1 persoon.

  • Alleen goed onderbouwde voordrachten die voldoen aan de criteria worden aan de jury voorgelegd. Dus NIET voldoende is: “Ik vind dat X het moet worden omdat die hartstikke goed is.” Lees de criteria dus goed door en benadruk waarom degene die jij voordraagt volgens jou juist Cross Media Persoon van het Jaar is.

  • Voordragen is kosteloos en verplicht tot niets. Je bent desalniettemin als inzender van harte welkom bij Cross Media Diner & Awards 2023 op 11 oktober. Je kunt hier kaarten bestellen

 

Criteria

  • De Cross Media Persoon van het Jaar heeft zich in 2022 duidelijk onderscheiden op crossmedia gebied. De persoon kan werkzaam zijn in alle geledingen van het media- en marketingcommunicatie vak: media-exploitanten, media-, reclame- en adviesbureaus, PR bureaus, live-communicatie bureaus, adverteerders, mediaproducenten, journalistiek. Het is iemand die kleur geeft aan crossmedia, effectief aanwezig is, onderdeel is van de ontwikkeling van crossmedia, kan bogen op successen. De Cross Media Persoon van het Jaar hoeft niet de Nederlandse nationaliteit te hebben maar moet wel werkzaam zijn in Nederland.

 

Contact

Bas Vlugt

bas@marketingreport.nl | M 0629-06 87 83

Aanmeldformulier

    Wie is volgens jou de Cross Media Persoon van het Jaar 2023?:

    Naam:

    Bedrijfsnaam:

    LinkedIn Profiel Pagina:

    Email:

    Waarom is volgens jou deze persoon de Cross Media Persoon van het Jaar 2023? Max 200 woorden:

    Gegevens inzender:

    Naam:

    Telefoon:

    Naam bedrijf/organisatie:

    Email: