Insturen Adverteerder

Voordragen adverteerders voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2017

 

KPN-CrossMediaAdverteerderVanHetJaar2016

 

Inspiratie

Wie wordt de Cross Media Adverteerder van het Jaar 2017? Kijk hier wie deze prestigieuze prijs de afgelopen jaren hebben gewonnen

 

Genomineerden 2017

  • Hornbach, voorgedragen door ZIGT

  • ING, voorgedragen door Mindshare

  • Sparta, voorgedragen door SUPERREBEL

 

Insturen & procedure

  • Voordrachten voor de Cross Media Adverteerder van het Jaar kunnen worden ingestuurd door gebruik te maken van een online aanmeldformulier (op deze pagina)

  • De jury beoordeelt de voordrachten en stelt de nominaties vast. Nominaties worden geformaliseerd als de betrokken adverteerders de nominatie accepteren. Met het accepteren van de nominatie:

    – Stemt de adverteerder in met het maken van een interview. Dat interview is de case die wordt voorgelegd aan de jury 

    – Zal de genomineerde adverteerder deelnemen aan het Cross Media Diner op 19 april

  • Alle genomineerde cases worden in interviewvorm gepubliceerd op de websites van het Nederlands MediaNetwerk, MarketingTribune en Communicatienieuws. Voor de goede orde: we publiceren alleen wie is genomineerd, niet welke adveerders zijn voorgedragen.

  • De ingezonden cases worden voorgelegd aan de Cross Media Awards Jury. De jury bepaalt de winnaar.

  • Cross Media Awards 2017 worden uitgereikt op woensdag 19 april tijdens het Cross Media Diner in het Compagnietheater in Amsterdam.

  • INZENDTERMIJN VOOR 2017 IS VERSTREKEN

    Adverteerders voordragen voor de Cross Media Awards 2018 kan vanaf 2 januari 2018.

 

Voorwaarden

  • Media- en reclamebureaus kunnen hun klanten voordragen. Per bureau kunnen meerdere klanten worden voorgedragen

  • Het voordragen van adverteerders is kosteloos

  • Alleen voordrachten met een gedegen onderbouwing worden aan de jury voorgelegd. Leg in jouw voordracht vooral uit waarom de door jou voorgedragen adverteerder juist Cross Media Adverteerder van het Jaar zou moeten worden

  • Er dienen per nominatie minimaal twee kaarten te worden gekocht voor Cross Media Diner & Awards. Je kunt hier kaarten bestellen

 

Criteria

  • De Cross Media Adverteerder van het Jaar heeft zich in ijkjaar 2016 (periode 1 januari 2016 – 28 februari 2017) succesvolle campagnes in het algemeen en door het inzetten van crossmedia in het bijzonder. Daarbij is het gebruik van crossmedia mede bepalend geweest voor het succes. De Cross Media Adverteerder van het Jaar heeft op cross mediagebied in 2016 de toon gezet, was vernieuwend, liep voorop. De Cross Media Adverteerder van het Jaar kan zowel een Nederlandse of een internationale adverteerder zijn maar wordt beoordeeld op campagnes die in Nederland zijn uitgevoerd.

 

Contact

Bas Vlugt

bas@nederlandsmedianetwerk.nl | M 0629-06 87 83 | S bas.vlugt | @basvlugt

 

Inschrijfformulier

Welke adverteerder draag jij voor voor Cross Media Adverteerder van het Jaar? Max 200 woorden:

Je kunt hier maximaal 3 links toevoegen naar foto's, video's, presentaties, bestanden en websites:

Link 1

Link 2

Link 3

Gegevens inzender:

Naam:

Naam bedrijf/organisatie:

Email: