Insturen Adverteerder

Voordragen adverteerders voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2018

 

Inspiratie

Wie wordt de Cross Media Adverteerder van het Jaar 2018? Hier staan de winnaars en genomineerden van 2017

 

Insturen & procedure

  • Voordrachten voor de Cross Media Adverteerder van het Jaar kunnen worden ingestuurd door gebruik te maken van een online aanmeldformulier (op deze pagina)

  • De jury beoordeelt de voordrachten en stelt de nominaties vast. Nominaties worden geformaliseerd als de betrokken adverteerders de nominatie accepteren. Met het accepteren van de nominatie:

    – stemt de adverteerder in met het maken van een interview. Dat interview is de case die wordt voorgelegd aan de jury 

    – zal de genomineerde adverteerder deelnemen aan Cross Media Diner & Awards op woensdag 25 april

  • Alle genomineerde cases worden in interviewvorm gepubliceerd op de websites van het Nederlands MediaNetwerk en Marketing Report. Voor de goede orde: we publiceren alleen wie is genomineerd, niet welke adverteerders zijn voorgedragen.

  • De Cross Media Awards Jury kiest uit de genomineerde adverteerders de winnaar.

  • Insturen voor voor de Cross Media Exploitant van het Jaar 2018 kan vanaf donderdag 18 januari.

  • De laatste dag dat voordrachten kunnen worden ingestuurd is vrijdag 9 maart

  • De nominaties worden bekend gemaakt op woensdag 14 maart

  • Cross Media Awards 2018 worden uitgereikt op woensdag 25 april tijdens Cross Media Diner & Awards in het Compagnietheater in Amsterdam

 

Voorwaarden

  • Media- en reclamebureaus kunnen hun klanten voordragen. Per bureau kunnen meerdere klanten worden voorgedragen

  • Alleen voordrachten met een gedegen onderbouwing worden aan de jury voorgelegd. Leg in jouw voordracht vooral uit waarom de door jou voorgedragen adverteerder voor jou juist de Cross Media Adverteerder van het Jaar is.

  • Het voordragen van adverteerders is kosteloos. Let wel: Inzenders verplichten zich tot het kopen van 2 kaarten voor Cross Media Diner & Awards 2018 per voordracht, edoch alleen wanneer deze wordt genomineerd. Je kunt hier kaarten bestellen 

Criteria

  • De Cross Media Adverteerder van het Jaar heeft zich in ijkjaar 2017 onderscheiden met succesvolle campagnes in het algemeen en door het inzetten van crossmedia in het bijzonder. Daarbij is het gebruik van crossmedia mede bepalend geweest voor het succes. De Cross Media Adverteerder van het Jaar heeft op crossmediagebied in 2017 de toon gezet, was vernieuwend, liep voorop. De Cross Media Adverteerder van het Jaar kan zowel een Nederlandse of een internationale adverteerder zijn maar wordt beoordeeld op campagnes die in Nederland zijn uitgevoerd.

 

Contact

Bas Vlugt

bas@nederlandsmedianetwerk.nl | M 0629-06 87 83

 

JE KUNT NIET MEER VOORDRAGEN

 

Inschrijfformulier

Welke adverteerder draag jij voor voor Cross Media Adverteerder van het Jaar? Max 200 woorden:

Je kunt hier maximaal 3 links toevoegen naar foto's, video's, presentaties, bestanden en websites:

Link 1

Link 2

Link 3

Gegevens inzender:

Naam:

Naam bedrijf/organisatie:

Email: