Insturen Adverteerder

Voordragen adverteerders voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2019

 

Inspiratie

Wie wordt de Cross Media Adverteerder van het Jaar 2019? Hier staan de winnaars en genomineerden van 2018

 

Insturen & procedure

  • Voordrachten voor de Cross Media Adverteerder van het Jaar kunnen worden ingestuurd door gebruik te maken van een online aanmeldformulier (op deze pagina)

  • De jury beoordeelt de voordrachten en stelt de nominaties vast. Nominaties worden geformaliseerd als de betrokken adverteerders de nominatie accepteren. Met het accepteren van de nominatie:

    – stemt de adverteerder in met het maken van een interview. Dat interview is de case die wordt voorgelegd aan de jury 

    – zal de genomineerde adverteerder deelnemen aan Cross Media Diner & Awards op woensdag 24 april

  • De ingezonden cases hebben de vorm van een interview. De inzender kan kiezen:

    – De case wordt alleen aan de jury getoond

    – De case wordt aan de jury getoond én als interview gepubliceerd op de website van Nederlands MediaNetwerk of Marketing Report*

    * Ook als je ervoor kiest om de case als interview te publiceren, kun je evengoed een document insturen dat alleen voor de jury is bestemd

  • De Cross Media Awards Jury kiest uit de genomineerde adverteerders de winnaar

  • Laatste dag waarop adverteerders kunnen worden voorgedragen is vrijdag 15 maart

  • De nominaties worden bekend gemaakt op uiterlijk vrijdag 29 maart

  • Cross Media Awards 2019 worden uitgereikt op woensdag 24 april tijdens Cross Media Diner & Awards in het Compagnietheater in Amsterdam

 

Voorwaarden

  • Bureaus en exploitanten kunnen hun klanten voordragen. Per bureau of exploitant kunnen meerdere klanten worden voorgedragen

  • Alleen voordrachten met een gedegen onderbouwing worden aan de jury voorgelegd. Leg in jouw voordracht vooral uit waarom de door jou voorgedragen adverteerder voor jou juist de Cross Media Adverteerder van het Jaar is.

  • Het voordragen van adverteerders is kosteloos. Let wel: Inzenders verplichten zich tot het kopen van 2 kaarten voor Cross Media Diner & Awards 2019 per voordracht, edoch alleen wanneer deze wordt genomineerd. Je kunt hier kaarten bestellen 

 

Criteria

  • De Cross Media Adverteerder van het Jaar heeft zich in ijkjaar 2018 onderscheiden met succesvolle campagnes in het algemeen en door het inzetten van crossmedia in het bijzonder. Daarbij is het gebruik van crossmedia mede bepalend geweest voor het succes. De Cross Media Adverteerder van het Jaar heeft op crossmediagebied in 2018 de toon gezet, was vernieuwend, liep voorop. De Cross Media Adverteerder van het Jaar kan zowel een Nederlandse of een internationale adverteerder zijn maar wordt beoordeeld op campagnes die in Nederland zijn uitgevoerd.

Contact

Bas Vlugt

bas@nederlandsmedianetwerk.nl | M 0629-06 87 83

 

Inschrijfformulier

Welke adverteerder draag jij voor voor Cross Media Adverteerder van het Jaar? Max 200 woorden:

Je kunt hier maximaal 3 links toevoegen naar foto's, video's, presentaties, bestanden en websites:

Link 1

Link 2

Link 3

Gegevens inzender:

Naam:

Naam bedrijf/organisatie:

Email: