Cases voor de Cross Media Event van het Jaar kunnen worden ingestuurd door gebruik te maken van een online inschrijfformulier (op deze pagina) waarmee je stap voor stap jouw case opbouwt.
De ingezonden cases hebben de vorm van een interview. Je kunt op het inzendformulier kenbaar maken op welke manier je wilt inzenden:
– Jouw case wordt alleen aan de jury getoond
– Jouw case wordt aan de jury getoond én als interview gepubliceerd op de website van Nederlands MediaNetwerk of Marketing Report
* Ook als je ervoor kiest om de case als interview te publiceren, kun je evengoed een document insturen dat alleen voor de jury is bestemd
De ingezonden cases worden voorgelegd aan de Cross Media Awards Jury. De jury bepaalt de nominaties en de winnaar.
De laatste dag dat cases kunnen worden ingestuurd is vrijdag 15 april.
De nominaties worden bekend gemaakt uiterlijk maandag 2 mei.
Cross Media Awards worden uitgereikt op woensdag 8 juni tijdens Cross Media Diner & Awards 2022 in de Kromhouthal in Amsterdam.
Voorwaarden
De voorwaarden en procedure staan hier. Het inzenden van een case betekent dat je akkoord bent met de voorwaarden.
Criteria
Het Cross Media Event van het Jaar is een onderscheidende event in 2021 waarbij het crossmedia-element in de marketingcommunicatie aantoonbaar heeft bijgedragen aan het succes. Het concreet maken van de case met relevante cijfers die het succes van de case aantonen, vergroot de kans om door de jury te worden genomineerd.