Insturen Case

Insturen cases voor Cross Media Case van het Jaar

 

 

Inspiratie

Wie heeft de Cross Media Case van het Jaar 2017? Hier staan de winnaars en genomineerden van 2016

 

Inzendingen 2017

 

Nominaties 2017

De nominaties voor Cross Media Case van het Jaar 2017 worden bekendgemaakt op donderdag 30 maart

 

Insturen

  • Cases voor de Cross Media Case van het Jaar kunnen worden ingestuurd door gebruik te maken van een online inschrijfformulier (op deze pagina) waarmee je stap voor stap jouw case opbouwt.

  • De ingezonden cases hebben de vorm van een interview. Alle ingezonden cases worden in deze interviewvorm gepubliceerd op de websites van het Nederlands MediaNetwerk, MarketingTribune en Communicatienieuws.

  • De ingezonden cases worden voorgelegd aan de Cross Media Awards Jury. De jury bepaalt de nominaties en de winnaar. De jury wordt in de gelegenheid gesteld om de categorie Cross Media Case van het Jaar meerdere awards toe te kennen. In dat geval wordt één gouden award en één of enkele zilveren awards uitgereikt.

  • NIEUW in 2017! Nieuw is dat inzendingen in de categorie Cross Media Case ook internationaal mogen zijn, het mag zelfs een volledig buitenlandse case zijn. Voorwaarde bij cases met een internationaal karakter is dat de inzender van de case een Nederlands bedrijf is.

  • Cross Media Awards 2017 worden uitgereikt op woensdag 19 april tijdens het Cross Media Diner in het Compagnietheater in Amsterdam.

  • INZENDTERMIJN VOOR 2017 IS VERSTREKEN

    Insturen voor voor de Cross Media Awards 2018 kan vanaf 2 januari.

 

Voorwaarden

  • Insturen van cases is kosteloos

  • De inzender dient per ingezonden case twee kaarten te kopen voor Cross Media Diner & Awards. Je kunt hier kaarten bestellen

 

Criteria

  • De Cross Media Case van het Jaar is een onderscheidende case die moet zijn uitgevoerd binnen de periode 1 januari 2016 – 28 februari 2017 waarbij het cross media-element in de marketingcommunicatie aantoonbaar heeft bijgedragen aan het succes. Het hoeft geen Nederlandse campagne te zijn maar moet wel in Nederland zijn uitgevoerd. Het concreet maken van de case met relevante cijfers die het succes van de case aantonen, vergroot de kans om door de jury te worden genomineerd.

    NIEUW in 2017! Nieuw is dat de categorie Cross Media Case ook internationaal mag zijn, het mag zelfs een volledig buitenlandse case zijn. Voorwaarde in dit geval is dat de inzender van de case een Nederlands bedrijf is.

 

Contact

Bas Vlugt

bas@nederlandsmedianetwerk.nl | M 0629-06 87 83 | S bas.vlugt | @basvlugt

 

Inschrijfformulier

Kun jij jouw bedrijf/organisatie introduceren? Max 100 woorden:

Hoe kijken jullie vanuit jouw bedrijf/organisatie naar Cross Media? max 100 woorden:

Kun je de case omschrijven? max 400 woorden:

Welke media- en reclamebureaus waren betrokken bij de ontwikkeling en de uitvoering van de campagne? Max 50 woorden:

Welke media - en mediumtypes - zijn voor de campagne ingezet? Hoe zijn jullie tot deze keuzes gekomen? Max 200 woorden:

Wat waren de resultaten van de campagne? Max 200 woorden:

Wat is het laatste nieuws? Max 100 woorden:

Je kunt hier maximaal 3 links toevoegen naar foto's, video's, presentaties, bestanden en websites:

Link 1

Link 2

Link 3

Gegevens geïnterviewde:

Naam:

Link naar LinkedIn profielpagina:

Gegevens inzender:

Naam:

Naam bedrijf/organisatie:

Email: