Insturen Case

Insturen cases voor Cross Media Case van het Jaar 2019

Inspiratie

Wie heeft de Cross Media Case van het Jaar 2018? Hier staan de winnaars en genomineerden van 2018

 

Insturen

  • Cases voor de Cross Media Case van het Jaar kunnen worden ingestuurd door gebruik te maken van een online inschrijfformulier (op deze pagina) waarmee je stap voor stap jouw case opbouwt.

  • De ingezonden cases hebben de vorm van een interview. Je kunt op het inzendformulier kenbaar maken op welke manier je wilt inzenden:– Jouw case wordt alleen aan de jury getoond

    – Jouw case wordt aan de jury getoond én als interview gepubliceerd op de website van Nederlands MediaNetwerk of Marketing Report** Ook als je ervoor kiest om de case als interview te publiceren, kun je evengoed een document insturen dat alleen voor de jury is bestemd

  • De ingezonden cases worden voorgelegd aan de Cross Media Awards Jury. De jury bepaalt de nominaties en de winnaar. De jury wordt in de gelegenheid gesteld om de categorie Cross Media Case van het Jaar meerdere awards toe te kennen. In dat geval wordt één gouden award en één of enkele zilveren awards uitgereikt.

  • De laatste dag dat cases kunnen worden ingestuurd is vrijdag 22 maart

  • De nominaties worden bekend gemaakt uiterlijk vrijdag 29 maart

  • Cross Media Awards 2018 worden uitgereikt op woensdag 24 april tijdens Cross Media Diner & Awards in het Compagnietheater in Amsterdam.

 

Voorwaarden

  • De voorwaarden en procedure staan hier. Het inzenden van een case betekent dat je akkoord bent met de voorwaarden.

 

Criteria

  • De Cross Media Case van het Jaar is een onderscheidende case die moet zijn uitgevoerd binnen de periode 1 januari 2018 – 28 februari 2019 waarbij het cross media-element in de marketingcommunicatie aantoonbaar heeft bijgedragen aan het succes. Het hoeft geen Nederlandse campagne te zijn maar moet wel in Nederland zijn uitgevoerd. Het mag ook een deels of zelfs volledig buitenlandse campagne zijn maar dat geval moet de inzender van de case een Nederlands bedrijf zijn en moet de campagne vanuit Nederland zijn ontwikkeld. Het concreet maken van de case met relevante cijfers die het succes van de case aantonen, vergroot de kans om door de jury te worden genomineerd.

 

Contact

Bas Vlugt

bas@nederlandsmedianetwerk.nl | M 0629-06 87 83

 

Inschrijfformulier

Kun jij jouw bedrijf/organisatie introduceren? Max 100 woorden:

Hoe kijken jullie vanuit jouw bedrijf/organisatie naar Cross Media? max 100 woorden:

Wat is de naam van de case? max 50 woorden:

Kun je de case omschrijven? max 400 woorden:

Welke media- en reclamebureaus waren betrokken bij de ontwikkeling en de uitvoering van de campagne? Max 50 woorden:

Welke media - en mediumtypes - zijn voor de campagne ingezet? Hoe zijn jullie tot deze keuzes gekomen? Max 200 woorden:

Wat waren de resultaten van de campagne? Max 200 woorden:

De inzending is niet eerder gecompleteerd dan nadat inzender de relevante hi-res bedrijfslogo('s) van de inzender(s) in positief en diapositief, plus hi-res en rechtenvrij (campagne)beeld (foto, video, geluid) via WeTransfer naar inzenden@crossmediaawards.nl heeft verzonden

Je kunt hier maximaal 3 links toevoegen naar video's, presentaties, bestanden en websites:

Link 1

Link 2

Link 3

Mijn inzending mag als interview worden gepubliceerd op de websites van Nederlands MediaNetwerk en Marketing Report

JaNee

Mijn inzending is alleen bedoeld voor de jury en mag NIET worden gepubliceerd

Toelichting voor de jury (deze informatie gaat alleen naar de jury en wordt NIET gepubliceerd). Max 400 woorden

Gegevens geïnterviewde:

Naam:

Link naar LinkedIn profielpagina:

Gegevens inzender:

Naam:

Telefoon:

Email:

Naam bedrijf/organisatie:

Postadres:

Postcode:

Plaats:

Email voor factuur: