Insturen Innovatie

Insturen cases voor Cross Media Innovatie van het Jaar 2017

 

 

Inspiratie

Wie heeft de Cross Media Innovatie van het Jaar 2017? Kijk hier wie deze prestigieuze prijs het afgelopen jaar heeft gewonnen

 

Genomineerd 2017

 

Insturen

  • Cases voor de Cross Media Innovatie van het Jaar kunnen worden ingestuurd door gebruik te maken van een online inschrijfformulier (op deze pagina) waarmee je stap voor stap jouw case opbouwt.

  • De ingezonden cases hebben de vorm van een interview. Alle ingezonden cases worden in deze interviewvorm gepubliceerd op de websites van het Nederlands MediaNetwerk, MarketingTribune en Communicatienieuws.

  • De ingezonden cases worden voorgelegd aan de Cross Media Awards Jury. De jury bepaalt de nominaties en de winnaar.

  • Cross Media Awards 2017 worden uitgereikt op woensdag 19 april tijdens het Cross Media Diner in het Compagietheater in Amsterdam.

  • INZENDTERMIJN VOOR 2017 IS VERSTREKEN

    Insturen voor voor de Cross Media Awards 2018 kan vanaf 2 januari.

 

Voorwaarden

  • Insturen van cases is kosteloos

  • De inzender dient per ingezonden case minimaal twee kaarten te kopen voor Cross Media Diner & Awards 2017. Je kunt hier kaarten bestellen

 

Criteria

  • De Cross Media Innovatie van het Jaar is gelanceerd in 2016. De ontwikkeling en de lancering moeten in Nederland hebben plaatsgevonden. Buitenlandse innovaties die op de Nederlandse markt zijn gebracht, komen dus NIET in aanmerking voor een award. Vanzelfsprekend is het crossmediale karakter van de innovatie van belang. En dat alleen is niet genoeg. Het moet ook een innovatie zijn die in 2016 aantoonbaar succesvol is geweest en die bij voorkeur van grote invloed op media en mediagebruik was of nog steeds.

 

Contact

Bas Vlugt

bas@nederlandsmedianetwerk.nl | M 0629-06 87 83 | S bas.vlugt | @basvlugt

 

Inschrijfformulier

Kun jij jouw bedrijf introduceren? Max 200 woorden:

Wat lag ten grondslag aan de ontwikkeling van de innovatie; waarom is deze innovatie er gekomen? Max 200 woorden:

Kun je de innovatie omschrijven? Max 400 woorden:

Op welke wijze is de innovatie gelanceerd? Max 200 woorden:

Wat heeft de innovatie op de markt teweeg gebracht? Max 200 woorden

Wat kun je zeggen over het succes van de innovatie in 2016? Max 200 woorden:

Hoe onderscheidt de innovatie zich ten opzichte van de competitie? Max 200 woorden:

Wat is jouw visie op cross media en hoe past de innovatie in deze visie? Max 300 woorden:

Wat is het laatste nieuws? Max 100 woorden:

Je kunt hier maximaal 3 links toevoegen naar foto's, video's, presentaties, bestanden en websites:

Link 1

Link 2

Link 3

Gegevens geïnterviewde:

Naam:

Link naar LinkedIn profielpagina:

Gegevens inzender:

Naam:

Telefoon:

Naam bedrijf/organisatie:

Email: