Insturen Innovatie

Insturen cases voor Cross Media Innovatie van het Jaar 2019

 

Inspiratie

Wie heeft de Cross Media Innovatie van het Jaar 2018? Hier staan de genomineerden en de winnaars van 2018


Insturen

  • Cases voor de Cross Media Innovatie van het Jaar kunnen worden ingestuurd door gebruik te maken van een online inschrijfformulier (op deze pagina) waarmee je stap voor stap jouw case opbouwt.

  • De ingezonden cases hebben de vorm van een interview. Je kunt op het inzendformulier kenbaar maken op welke manier je wilt inzenden:

    – Jouw case wordt alleen aan de jury getoond
    – Jouw case wordt aan de jury getoond én als interview gepubliceerd op de website van Nederlands MediaNetwerk of Marketing Report*

    * Ook als je ervoor kiest om de case als interview te publiceren, kun je evengoed een document insturen dat alleen voor de jury is bestemd

  • De ingezonden cases worden voorgelegd aan de Cross Media Awards Jury. De jury bepaalt de nominaties en de winnaar.

  • De laatste dag dat cases kunnen worden ingestuurd is vrijdag 22 maart

  • De nominaties worden bekend gemaakt uiterlijk vrijdag 29 maart

  • Cross Media Awards 2019 worden uitgereikt op woensdag 24 april tijdens Cross Media Diner & Awards in Barbizon Plaza in Amsterdam.

 

Voorwaarden

  • De voorwaarden en procedure staan hier. Het inzenden van een case betekent dat je akkoord bent met de voorwaarden.

 

Criteria

  • De Cross Media Innovatie van het Jaar is gelanceerd in 2018. De ontwikkeling en de lancering moeten in Nederland hebben plaatsgevonden. Buitenlandse innovaties die op de Nederlandse markt zijn gebracht, komen dus NIET in aanmerking voor een award. Vanzelfsprekend is het crossmediale karakter van de innovatie van belang. En dat alleen is niet genoeg. Het moet ook een innovatie zijn die in 2018 aantoonbaar succesvol is geweest en die bij voorkeur van grote invloed op media en mediagebruik was of nog steeds.

 

Contact

Bas Vlugt

bas@nederlandsmedianetwerk.nl | M 0629-06 87 83 | S bas.vlugt | @basvlugt

 

Inschrijfformulier

Kun jij jouw bedrijf introduceren? Max 200 woorden:

Wat lag ten grondslag aan de ontwikkeling van de innovatie; waarom is deze innovatie er gekomen? Max 200 woorden:

Kun je de innovatie omschrijven? Max 400 woorden:

Op welke wijze is de innovatie gelanceerd? Max 200 woorden:

Wat heeft de innovatie op de markt teweeg gebracht? Max 200 woorden

Wat kun je zeggen over het succes van de innovatie in 2018? Max 200 woorden:

Hoe onderscheidt de innovatie zich ten opzichte van de competitie? Max 200 woorden:

Wat is jouw visie op cross media en hoe past de innovatie in deze visie? Max 300 woorden:

De inzending is niet eerder gecompleteerd dan nadat inzender de relevante hi-res bedrijfslogo('s) van de inzender(s) in positief en diapositief, plus hi-res en rechtenvrij (campagne)beeld (foto, video, geluid) via WeTransfer naar inzenden@crossmediaawards.nl heeft verzonden

Je kunt hier maximaal 3 links toevoegen naar video's, presentaties, bestanden en websites:

Link 1

Link 2

Link 3

Mijn inzending mag als interview worden gepubliceerd op de websites van Nederlands MediaNetwerk en Marketing Report

JaNee

Mijn inzending is alleen bedoeld voor de jury en mag NIET worden gepubliceerd

Toelichting voor de jury (deze informatie gaat alleen naar de jury en wordt NIET gepubliceerd). Max 400 woorden

Gegevens geïnterviewde:

Naam:

Link naar LinkedIn profielpagina:

Gegevens inzender:

Naam:

Telefoon:

Email:

Naam bedrijf/organisatie:

Postadres:

Postcode:

Plaats:

Email voor factuur: