Insturen Event

Insturen cases voor Cross Media Event van het Jaar 2018

Inspiratie

Wie wint de award voor Cross Media Event van het Jaar 2018? Hier staan de winnaars en genomineerden van 2017

 

Insturen

  • Cases voor de Cross Media Event van het Jaar kunnen worden ingestuurd door gebruik te maken van een online inschrijfformulier (op deze pagina) waarmee je stap voor stap jouw case opbouwt.

  • De ingezonden cases hebben de vorm van een interview. Alle ingezonden cases worden in deze interviewvorm gepubliceerd op de websites van het Nederlands MediaNetwerk en Marketing Report.

  • De ingezonden cases worden voorgelegd aan de Cross Media Awards Jury. De jury bepaalt de nominaties en de winnaar.

  • Insturen voor voor de Cross Media Event van het Jaar 2018 kan vanaf donderdag 18 januari.

  • De laatste dag dat cases kunnen worden ingestuurd is vrijdag 16 maart

  • De nominaties worden bekend gemaakt uiterlijk vrijdag 30 maart

  • Cross Media Awards 2018 worden uitgereikt op woensdag 25 april tijdens Cross Media Diner & Awards in het Compagnietheater in Amsterdam.

 

Voorwaarden

  • De voorwaarden en procedure staan hier. Het inzenden van een case betekent dat je akkoord bent met de voorwaarden.

 

Criteria

  • Het Cross Media Event van het Jaar is een onderscheidende event in 2017 waarbij het crossmedia-element in de marketingcommunicatie aantoonbaar heeft bijgedragen aan het succes. Het concreet maken van de case met relevante cijfers die het succes van de case aantonen, vergroot de kans om door de jury te worden genomineerd.

 

Contact

Bas Vlugt

bas@nederlandsmedianetwerk.nl | M 0629-06 87 83

 

Inschrijfformulier

Kun jij jouw bedrijf/organisatie introduceren? Max 100 woorden:

Wie was de opdrachtgever voor het event, wie waren de sponsors van het event? Max 50 woorden:

Wat waren de doelstellingen van het event? Max 100 woorden:

Kun je het event omschrijven? max 400 woorden:

Welk bureaus (mediabureaus, reclamebureaus, event bureaus) waren betrokken bij de ontwikkeling en de uitvoering van de campagne? Max 50 woorden:

Hoe zie jij de mediatypen waarin jullie actief zijn de komende tien jaar ontwikkelen? max 200 woorden:

Welke media - en mediumtypes - zijn voor het event ingezet? Hoe zijn jullie tot deze keuzes gekomen? Max 200 woorden:

Wat waren de resultaten van het event? Max 200 woorden:

De inzending is niet eerder gecompleteerd dan nadat inzender de relevante hi-res bedrijfslogo('s) van de inzender(s) in positief en diapositief, plus hi-res en rechtenvrij (campagne)beeld (foto, video, geluid) via WeTransfer naar inzenden@crossmediaawards.nl heeft verzonden

Je kunt hier maximaal 3 links toevoegen naar video's, presentaties, bestanden en websites:

Link 1

Link 2

Link 3

Gegevens inzender:

Naam:

Telefoon:

Email:

Naam bedrijf/organisatie:

Postadres:

Postcode:

Plaats:

Email voor factuur: