Insturen Event

Insturen cases voor Cross Media Event van het Jaar 2017

Cross Media Event van het Jaar is een nieuwe prijs die in 2017 voor het eerst wordt uitgereikt.

 

Genomineerd 2017

 

Insturen

  • Cases voor de Cross Media Event van het Jaar kunnen worden ingestuurd door gebruik te maken van een online inschrijfformulier (op deze pagina) waarmee je stap voor stap jouw case opbouwt.

  • De ingezonden cases hebben de vorm van een interview. Alle ingezonden cases worden in deze interviewvorm gepubliceerd op de websites van het Nederlands MediaNetwerk, MarketingTribune en Communicatienieuws.

  • De ingezonden cases worden voorgelegd aan de Cross Media Awards Jury. De jury bepaalt de nominaties en de winnaar.

  • Cross Media Awards 2017 worden uitgereikt op woensdag 19 april tijdens het Cross Media Diner in het Compagnietheater in Amsterdam.

  • INZENDTERMIJN VOOR 2017 IS VERSTREKEN

    Insturen voor voor de Cross Media Awards 2018 kan vanaf 2 januari.

Voorwaarden

  • Insturen van cases is kosteloos

  • De inzender dient per ingezonden case twee kaarten te kopen voor Cross Media Diner & Awards. Je kunt hier kaarten bestellen

Criteria

  • Het Cross Media Event van het Jaar is een onderscheidende event in 2016 waarbij het crossmedia-element in de marketingcommunicatie aantoonbaar heeft bijgedragen aan het succes. Het concreet maken van de case met relevante cijfers die het succes van de case aantonen, vergroot de kans om door de jury te worden genomineerd.

Contact

Bas Vlugt

bas@nederlandsmedianetwerk.nl | M 0629-06 87 83 | S bas.vlugt | @basvlugt

Kun jij jouw bedrijf/organisatie introduceren? Max 100 woorden:

Wie was de opdrachtgever voor het event, wie waren de sponsors van het event? Max 50 woorden:

Wat waren de doelstellingen van het event? Max 100 woorden:

Kun je het event omschrijven? max 400 woorden:

Welk bureaus (mediabureaus, reclamebureaus, event bureaus) waren betrokken bij de ontwikkeling en de uitvoering van de campagne? Max 50 woorden:

Hoe zie jij de mediatypen waarin jullie actief zijn de komende tien jaar ontwikkelen? max 200 woorden:

Welke media - en mediumtypes - zijn voor het event ingezet? Hoe zijn jullie tot deze keuzes gekomen? Max 200 woorden:

Wat waren de resultaten van het event? Max 200 woorden:

Je kunt hier maximaal 3 links toevoegen naar foto's, video's, presentaties, bestanden en websites:

Link 1

Link 2

Link 3

Gegevens inzender:

Naam:

Telefoon:

Naam bedrijf/organisatie:

Email: