Insturen Event

Insturen cases voor Cross Media Event van het Jaar 2023

Inspiratie

Wie wint de award voor Cross Media Event van het Jaar 2023? Hier staan de winnaars en genomineerden van 2022

 

Insturen

  • Cases voor de Cross Media Event van het Jaar kunnen worden ingestuurd door gebruik te maken van een online inschrijfformulier (op deze pagina) waarmee je stap voor stap jouw case opbouwt.

  • De ingezonden cases hebben de vorm van een interview. Je kunt op het inzendformulier kenbaar maken op welke manier je wilt inzenden:

    – Jouw case wordt alleen aan de jury getoond
    – Jouw case wordt aan de jury getoond én als interview gepubliceerd op de website van Nederlands MediaNetwerk of Marketing Report

    * Ook als je ervoor kiest om de case als interview te publiceren, kun je evengoed een document insturen dat alleen voor de jury is bestemd

  • De ingezonden cases worden voorgelegd aan de Cross Media Awards Jury. De jury bepaalt de nominaties en de winnaar.

  • De laatste dag dat cases kunnen worden ingestuurd is maandag 4 september.

  • De nominaties worden bekend gemaakt  op maandag 11 september.

  • Cross Media Awards worden uitgereikt op woensdag 18 oktober tijdens Cross Media Diner & Awards 2023 in PHIL Haarlem.

 

Voorwaarden

  • De voorwaarden en procedure staan hier. Het inzenden van een case betekent dat je akkoord bent met de voorwaarden.

 

Criteria

  • Het Cross Media Event van het Jaar is een onderscheidende event in 2022 of in de eerste helft van 2023 waarbij het crossmedia-element in de marketingcommunicatie aantoonbaar heeft bijgedragen aan het succes. Het concreet maken van de case met relevante cijfers die het succes van de case aantonen, vergroot de kans om door de jury te worden genomineerd.

 

Contact

Bas Vlugt

bas@marketingreport.nl | M 0629-06 87 83

 

Inschrijfformulier

    Kun jij jouw bedrijf/organisatie introduceren? Max 100 woorden:

    Wie was de opdrachtgever voor het event, wie waren de sponsors van het event? Max 50 woorden:

    Wat waren de doelstellingen van het event? Max 100 woorden:

    Kun je het event omschrijven? max 400 woorden:

    Welk bureaus (mediabureaus, reclamebureaus, event bureaus) waren betrokken bij de ontwikkeling en de uitvoering van de campagne? Max 50 woorden:

    Hoe zie jij de mediatypen waarin jullie actief zijn de komende tien jaar ontwikkelen? max 200 woorden:

    Welke media - en mediumtypes - zijn voor het event ingezet? Hoe zijn jullie tot deze keuzes gekomen? Max 200 woorden:

    Wat waren de resultaten van het event? Max 200 woorden:

    De inzending is niet eerder gecompleteerd dan nadat inzender de relevante hi-res bedrijfslogo('s) van de inzender(s) in positief en diapositief, plus hi-res en rechtenvrij (campagne)beeld (foto, video, geluid) via WeTransfer naar inzenden@crossmediaawards.nl heeft verzonden

    Mijn inzending mag als interview worden gepubliceerd op de kanalen van Marketing Report

    JaNee

    Mijn inzending is alleen bedoeld voor de jury en mag NIET worden gepubliceerd

    Toelichting voor de jury (deze informatie gaat alleen naar de jury en wordt NIET gepubliceerd). Max 400 woorden

    Je kunt hier maximaal 3 links toevoegen naar video's, presentaties, bestanden en websites:

    Link 1

    Link 2

    Link 3

    Gegevens inzender:

    Naam:

    Telefoon:

    Email:

    Naam bedrijf/organisatie:

    Postadres:

    Postcode:

    Plaats:

    Email voor factuur: